Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013



Απείχα ελαφρώς από τις εξελίξεις μιας και χρειαζόμουν λίγο χρόνο μακριά από την ζούγκλα και το χάος.  Βλέπετε…δυστυχώς η ηλιθιότητα σας με κουράζει, με κάνει να μην θέλω να ασχολούμαι με κανέναν σας. Το βρίσκω κάπως ανούσιο να προσπαθώ να νικήσω την βλακεία σας. Ωστόσο αν σιωπήσω νικάτε. Στενοχωριέμαι που ο θάνατος ενός αθώου με αναγκάζει να γράψω για το ηλίθιο φαινόμενο των ημερών μας που λέγεται χρυσή αυγή.

Προσπάθησα να συνεννοηθώ με πολλούς από εσάς που υποστηρίζετε την χρυσή αυγή. Έκανα υπεράνθρωπες προσπάθειες να επιχειρηματολογήσω απέναντι σε ατάκες όπως… «να πάνε από εκεί που ήρθανε, οι ιταλοί τους βουλιάζουν και τους πνίγουν», «Δεν είναι ναζιστές, είναι πατριώτες» και άλλες ανάλογες ηλιθιότητες. Ωστόσο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Ο βούρκος στις ψυχές σας είναι απύθμενος! Πραγματικά…η ανάγκη που έχετε για μίσος θα έπρεπε να σας τρομάζει. Η ευκολία που λέτε φράσεις όπως «καλά την έκανε την Κανέλλη» , «καλά κάνουν και δέρνουν τους μετανάστες»…Είστε καθόλου καλά;

Το ευτύχημα είναι πως με όσους αντάλλαξα μερικές κουβέντες, όλοι σας επιβεβαιώσατε το προφίλ που είχα στο μυαλό μου για τους υποστηρικτές της χρυσής αυγής. Ακαλλιέργητοι πέρα για πέρα…όχι απαραίτητα αμόρφωτοι…αλλά σίγουρα ακαλλιέργητοι. Αδύναμοι να συμμετάσχετε σε έναν διάλογο με επιχειρήματα, άνθρωποι που μισούν τα πάντα και δεν αγαπάνε τίποτα, πορωμένοι με τον πόλεμο, στρατόκαυλοι, και φυσικά όλοι με την μαγκιά στα μπράτσα.

Καταλαβαίνω πως η δύναμη σας προκαλεί δέος. Είναι πολύ εύκολο να γυαλίσει το μάτι σας και να σας ελκύουν τα παραγγέλματα, άλλωστε ζούμε σε μια κοινωνία που διψάει για αίμα και όλοι εσείς οι σκατόψυχοι διψάτε ακόμη πιο πολύ. Προσπαθείτε να μιλήσετε για ιδανικά, για την αρχαία Ελλάδα, για τους κακούς αναρχοκομουνιστές χωρίς να καταλαβαίνετε πως οι μεγαλύτεροι φασίστες είστε εσείς που δεν ξέρετε πώς να κάνετε διάλογο.

Πάντα προσπαθούσα να καταλάβω τον συνάνθρωπό μου, και ναι ακόμη και εσείς είστε συνάνθρωποι μου. Επειδή σε αυτή τη χώρα όλοι μιλάτε χωρίς να ακούτε, εγώ προσπαθώ να ακούω, να πάρω πράγματα από τον συνομιλητή  μου. Η διαφορά με εσένα χρυσαυγίτη είναι πως εγώ παρόλο που σε θεωρώ ακαλλιέργητο υπάνθρωπο προσπαθώ να σε καταλάβω, να βρω τις αιτίες που σε έκαναν να μισείς. Σε αντιστάθμισμα εσύ θέλεις να με σκοτώσεις. Αυτοί είστε. Τραμπούκοι με ψυχολογικά προβλήματα, όλοι σας επίδοξοι δολοφόνοι.

Όσο αναφορά τους ψηφοφόρους…Όλοι σας οπλίσατε το χέρι του Ρουπακιά! Όλοι σας με την ηλιθιότητα και την ματαιοδοξία σας είστε ηθικοί αυτουργοί! Νομίζετε πως είστε καλύτεροι από τους μετανάστες, σίγουρα πιο εργατικοί από τους αριστερούς, έχετε καλύτερα γονίδια από όλο τον πληθυσμό και φυσικά είστε πιο δυνατοί και από τους jedi. Ξυπνήστε εγωιστικά πλάσματα! Ο ήλιος δεν ανατέλλει από τον κώλο σας! Σπέρνετε τη βία νομίζοντας πως πράττετε το πατριωτικό σας καθήκον. Αυτοί που ψηφίζετε δεν είναι καθόλου καλύτεροι από το Ρουπακιά. Πάρτε το χαμπάρι πως το όνειρό τους είναι να εξουσιάζουν, να πολεμάνε, να διατάζουν, να δέρνουν και να σκοτώνουν όποιον διαφωνεί.

Αν όλα αυτά τα ξέρετε, τα πιστεύετε, τα θέλετε και τα επιδιώκετε…σας εύχομαι να μην κάνετε έξυπνα παιδιά. Γιατί αν κάποιος που αγαπάτε έχει διαφορετικές ιδέες και τον «φάει» κάποιος σκατόψυχος φασίστας….τότε θα καταλάβετε τι είναι ο φασισμός. Ας πάρουμε ένα παράδειγμα απλό. Έχω την εξουσία εγώ και επειδή δεν μου αρέσεις σε σκοτώνω. Απλό δεν είναι; Φυσικά και είναι αλλά οι φασίστες σκοτώνουν τους κακούς μετανάστες και αναρχικούς…ε; Όχι… σκέψου πως σε σκοτώνω επειδή δεν μου αρέσουν αυτά που λες, δεν μου αρέσουν τα μούτρα σου ρε παιδί μου. Δεν μπορείς να βάλεις τον εαυτό σου σε αυτή τη θέση έτσι; Ξέρεις γιατί; Γιατί αν ήμουν ο δυνατός και σκότωνα θα ήσουν μαζί μου. Θα συμφωνούσες μαζί μου και οι κακοί τις ταινίας θα ήταν όποιοι σου έλεγα εγώ. Δεν είναι θέμα ιδεολογίας το πρόβλημα σου επίδοξε πινοσέτ…είναι θέμα χαρακτήρα. Κατά βάθος είσαι τόσο δειλός που ψάχνεις έναν δυνατότερο σου να κρυφτείς από πίσω του. Ψάχνεις ένα αρχηγό, ή καλύτερα για να σου δώσω να καταλάβεις τι είσαι, έναν βοσκό.

Ψάχνεις την εύκολη λύση για τα κοινωνικά προβλήματα και επιλέγεις να σκοτώσεις και να δείρεις όποιους σε ενοχλούν. Γιατί το να είσαι σκεπτόμενος και να αναζητάς το δίκαιο για όλους είναι κάτι δύσκολο. Απαιτεί ευστροφία, σοφία, καλλιέργεια και αγάπη…αρετές που λείπουν από μέσα σου. Είσαι ένα εμπόδιο απέναντι στην πολιτισμένη κοινωνική εξέλιξη. Η απάντηση στην κοινωνική και οικονομική κρίση δεν είναι ο ναζισμός...είναι το χειρότερο αποτέλεσμα της. Είσαι ένα πιόνι που εξυπηρετεί την πόλωση, είσαι ένας υπάνθρωπος που όταν στενεύεσαι σε ένα χώρο με τους συνανθρώπους σου, αντί να ψάξεις λύση για να βγείτε όλοι…εσύ θες να ξεσκίσεις τις σάρκες τους για να έχεις περισσότερο χώρο. Αυτό είσαι χρυσαυγίτη…ένας άβουλος στρατιώτης που ψάχνοντας την «μεγάλη ιδέα» κάλλιστα γίνεται μισθοφόρος, μπράβος και δολοφόνος.

Όσοι με χαρακτηρίσετε αναρχικό, κομμουνιστή ή οτιδήποτε σας έρθει στο κεφάλι, να σας πληροφορήσω πως δεν επιδέχομαι ταμπέλες, ωστόσο με όσους αναρχικούς και κομμουνιστές έχω συνομιλήσει είναι μακράν σοφότεροι και καλλιεργημένοι από τους φασίστοχρυσαυγίτες οι οποίοι φαντάζουν ακατέργαστοι άνθρωποπίθηκοι μπροστά στους «αριστερούς».

Τέλος…για να καταλάβεις λίγο την ψυχοσύνθεση μου ηλίθιε χρυσαυγίτη…το παράσημο  που θα έχω στη ψυχή μου αν σώσω έναν αδύναμο από εσένα….θα είναι χίλιες φορές μεγαλύτερο από όσα κι αν σου κολλήσουν οι στρατόκαυλοι βοσκοί σου! Πέσε κοιμήσου και ονειρέψου τον Φύρερ Μιχαλολιάκο να σου σφίγγει το χέρι.

Υ.Γ. Λυπάμαι που ανακάλυψα την μουσική του Παύλου Φύσσα λόγω του θανάτου του. Οι άνθρωποι που εκφράζονται ελεύθερα είναι οι πρώτοι μάγκες και θα μνημονεύονται πάντα.

Υ.Γ.2 «Δε θα δακρύσω μα και δε θα φοβηθώ.
Δε θα αφήσω να μου κλέψουν τα όνειρα μου,
ελεύθερα, ψηλά, πολύ ψηλά πετώ
κι όλοι ζηλεύουν τα περήφανα κι αδέσμευτα φτερά μου.»


Χαμένος Νέος