Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Πριν αρκετά χρόνια πρέπει να ήταν και να τελείωνα το γυμνάσιο, όταν άκουσα πρώτη φορά για την παγκοσμιοποίηση. Τι είναι τούτο; Σκέφτηκα, “καμιά χαζομάρα που βρήκαν οι συνωμοσιολόγοι για να τραβήξουν την προσοχή θα είναι”. Η λέξη αυτή φάνταζε σαν αστροφυσική ορολογία που δεν θα καταλάβαινα όσο και αν ήθελα και δεν θα έμπαινα πότε στον κόπο. Πώς έγινε τώρα αυτή η λέξη να φιγουράρει σε πολλά Blogs, σε όλα τα ασύμβατα περιοδικά και σε πολλές συζητήσεις δεν πήρα χαμπάρι. Ωστόσο θα κάνει φιγούρα και σε αυτό το Blog όχι για να είμαι στην μόδα αλλά γιατί υπάρχει.

Καπιταλισμός λέγεται και εφαρμόζεται στα περισσότερα μέρη του πλανήτη. Πρόσφατα είχα διαβάσει στο ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ πως οι τράπεζες δανείζουν λεφτά που δεν έχουν (αποδείξεις θα βρείτε στο Υ.Γ. , δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε αυτό). Έμεινα άναυδος που διάβαζα κάτι για το οποίο είχα υποψίες. Συζητώντας για αυτό με διαφόρους ανθρώπους όλων των ηλικιών κατάλαβα πως δεν είναι και κάτι τόσο κρυφό “λογικό είναι, έτσι βγάζουν χρήματα” έπαιρνα συνήθως ως απαντήσεις. Μα δεν καταλαβαίνετε; Αυτό δεν είναι λογικό να συμβαίνει, είναι αδιέξοδο! Οι τράπεζες λοιπόν δημιουργούν χρέη, δημιουργούν εικονικό ανύπαρκτο χρήμα. Αν το σκεφτείτε μαζικά είναι αδύνατον να ξεχρεώσουν οι πάντες γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα για να συμβεί αυτό. Έτσι, αν συνεχιστεί αυτό θα φτάσουμε σε σημείο να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας για μερικά ευρώ, με σκοπό να τα δώσουμε σε αυτούς που χρωστάμε ψηφία σε υπολογιστές. Μετά όμως αν δεν υπάρχει ρευστότητα πως θα κερδίσουν οι πλανητάρχες; Μα δεν καταλάβατε “Its not about the money... its about control”

Κάποια στιγμή λοιπόν θα αρχίσουν να τα ξαναμοιράζουν μα τότε θα έχεις ήδη αποδεχθεί τα καλούδια τους, θα έχεις κουραστεί τόσο πολύ που θα αποδεχθείς ότι σου πούνε, “κάρτα πολίτη;” ναι! “Κάρτα συναλλαγών;” ναι! “12ωρη δουλειά” ναι! “Κάμερες παντού;” ναι! “Παγκόσμια διακυβέρνηση;” ναι! “Μήπως τσιπάκι;” Ας είναι! Αρκεί να μην χρωστάω, αρκεί να πάρετε αυτό το άγχος από πάνω μου! Σας παρακαλώ δώστε μου αυτό το τσιπάκι να βρω την υγεία μου, να χαρώ για μια φορά τη ζωή μου, δεν θα ζήσω για πάντα άλλωστε! Γίνομαι γραφικός; Είναι το τσιπάκι μια λέξη ταμπού; Εγώ πάντως γραφικούς έλεγα αυτούς που μου μιλούσαν για παγκοσμιοποίηση κάποτε.

Τα σημάδια είναι πολλά, θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε πως το να γίνουμε όλοι ένα θα είναι η σωτηρία, θέλουν επίσης λέει να βγουν οι σταυροί από τις σημαίες γιατί προσβάλλουν κοινωνικές ομάδες. Ναι είμαστε όλοι άνθρωποι, ναι ο ρατσισμός δεν έχει θέση στη κοινωνία μας, αλλά πιο το νόημα αν γίνουμε όλοι ίδιοι; Δεν θέλω να γίνω Γερμανός κύριοι, δεν θέλω να γίνω Ιάπωνας, όχι γιατί είμαι ρατσιστής ή γιατί περνιέμαι για καλύτερος, γιατί απλά δεν θέλω! Θέλω να πηγαίνω στις χώρες τους και να ανταλλάζω πολιτισμό, κουλτούρα, ήθη και έθιμα, και να κάνουν το ίδιο και αυτοί στην δική μου χώρα. Γιατί να στερηθώ την διαφορετικότητα μου; Την θέλω, θέλω να την περάσω στα παιδιά μου! Δεν θέλω να κάνω παιδιά της παγκόσμιας κυβέρνησης ή κάποιου μελλοντικού κοινωνικού φορέα! Θέλω να κάνω παιδιά-ανθρώπους όχι παιδιά-ρομπότ με εκσυγχρονισμένο λογισμικό! Τον σταυρό αυτόν στη σημαία μου τον θέλω κύριοι! Δεν τον θέλω για χάρη της Εκκλησίας, δεν τον θέλω μόνο για την πίστη μου, τον θέλω για μένα! Αυτό το σύμβολο υπάρχει πάνω σε όλες τις σημαίες που απεικονίζουν τα σχολικά βιβλία που διάβασα, υπάρχει σε όλα τα μέρη της χώρας μου που επισκέφτηκα. Αυτό το σύμβολο κύριοι δεν θα μου το πάρετε, γιατί τα πνευματικά του δικαιώματα δεν πωλούνται.

Και όταν θα έρθουν κάποιοι οποιασδήποτε εθνικότητας (μαζί και της Ελληνικής) να μου πούν “Φύγε κύριε, αγοράσαμε τη Χαριλάου, το κέντρο της Θεσσαλονίκης και τον λευκό πύργο για να τον βάψουμε μοβ, να φωτίζει καλύτερα.” θα τους απαντήσω “Εσείς να φύγετε κύριοι! Εγώ εδώ γεννήθηκα!”

Χαμένος Νέος

Υ.Γ. Οφείλω να πω πως η φράση “εσείς να φύγετε, εγώ εδώ γεννήθηκα” είναι παρμένη από το περιοδικό ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ σε μία εξιστόρηση κάποιας ιστορίας που όσο κι αν πασχίζω να θυμηθώ δεν το καταφέρνω. Όσο αναφορά το πρώτο σκέλος πως οι τράπεζες δανείζουν αέρα κοπανιστό, διαβάστε αυτό http://www.nomoneynodebt.gr/details.php?id=69 και θα εκπλαγείτε αν ήδη δεν το γνωρίζετε. Στο κείμενο μάλιστα ο Κος Χαράλαμπος Παπαδόπουλος παραθέτει τις πηγές του για επιβεβαίωση καθώς επίσης και λύσεις που θα χρειάζονταν πολιτικούς με κότσια.