Τετάρτη 2 Μαΐου 2012


Μετά από 2 χρόνια «ψαξίματος» ιδεολογιών, κομμάτων, οργανώσεων κ.τ.λ.  και έχοντας κάψει το μυαλό μου από το διάβασμα θέσεων και προγραμμάτων το τελευταίο καιρό από όλα τα κόμματα πλην των 2 προδοτικών, καταλήγω στο ΚΚΕ. Διότι ο κομμουνισμός είναι μια άριστη ιδεολογία και το ΚΚΕ τείνει να την ακολουθεί πιστά. Κάποτε χλεύαζα μαζί σας το ΚΚΕ και την Αλέκα Παπαρήγα, ωστόσο αυτό που κατάλαβα τα τελευταία 2 χρόνια είναι πως το εν λόγω κόμμα είναι το μοναδικό που λέει την αλήθεια χρόνια τώρα και πως όταν μιλάμε για την Αλέκα Παπαρήγα, μιλάμε για μια πανέξυπνη γυναίκα, αγωνίστρια και ρεαλίστρια.



Μου λέει κάποιος πληγωμένος ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, «δεν θέλω τον Κομμουνισμό γιατί δεν μπορώ να κάνω επιχείρηση». –«Τώρα μπορείς;». «Δεν θέλω τον Κομμουνισμό γιατί θέλει να μας φέρει όλους στο ίδιο επίπεδο». «Και γιατί νομίζεις ότι είσαι αξιότερος των υπολοίπων;» Αυτό είναι το πρόβλημα μας, έχουμε όλοι αυταπάτες πως θα γίνουμε τρανοί και μεγάλοι. Είμαστε μικροί καπιταλιστές που θέλουμε να ξεχωρίζουμε από τους άλλους για τον πλούτο μας. Τα κακά νέα όμως είναι πως ο καπιταλισμός δεν μας χωράει όλους. Δεν υπάρχουν άλλα φράγκα για εσένα επίδοξε μεγιστάνα, τα μαζέψανε όλα. «Οι συνδικαλιστές με αβάντα το ΚΚΕ κλείνουν τα εργοστάσια με τις παράλογες απεργίες τους». Αν ακούγατε τον Μπογιόπουλο να μιλάει για κέρδη των επιχειρήσεων όπως 40 και 50 χιλιάδες ανά εργαζόμενο τον μήνα, και συνεχίζοντας να διερωτάται τι θα γινόταν αν ήταν 39 ή 49 χιλιάδες, τότε θα αλλάζατε άποψη για το αν οι συνδικαλιστές κλείνουν τα εργοστάσια. Πόσο κλειστά μπορεί να έχετε τα αυτιά σας; Όταν το ΚΚΕ αυτά τα έλεγε χρόνια πριν αλλά εσείς τρίβατε τα χεράκια σας με την κάλπικη ευημερία σας.



Περί συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, να είστε σίγουροι πως το γεγονός ότι  το ΚΚΕ αρνείται δεν είναι καπρίτσιο. Γιατί η μεγάλη μάζα του λαού δεν ξέρει τι έγινε με το Μάαστριχ, δεν ξέρει πως πολλάκις ο ΣΥΡΙΖΑ συνεργάστηκε με τα 2 προδοτικά κόμματα για να δημιουργήσει αυτοδυναμίες στα συνδικάτα. Για τούτο, γιατί δεν κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ; Αλλά βέβαια να σας θυμίσω πως αν κάνει ένα λάθος ο κομμουνιστής τον λιθοβολούμε, ωστόσο ξέρετε να συγχωρείτε το ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ξανά και ξανά. Το ΚΚΕ δεν συνεργάζεται και καλά κάνει γιατί αντιπροσωπεύει έναν λαό που δεν νιώθει ευρωπαίος, ούτε υπόδουλος σε καμία υπερδύναμη. Αντιπροσωπεύει ανθρώπους που δεν κάνουν εκπτώσεις στα πιστεύω τους ούτε παραχωρήσεις. Το γεγονός πως ο Τσίπρας θέλει συνεργασία δεν είναι καθόλου κακό. Μακάρι να κάνει κυβέρνηση με τον Κουβέλη π.χ. . Θεωρητικά τα πράγματα θα μπορούσαν να πάνε μόνο καλύτερα. Αλλά μην ξεχνάτε ποτέ, πως όταν βάζεις νερό στο κρασί σου κινδυνεύεις να μην μεθύσεις ποτέ.



Η μαύρη αλήθεια είναι πως φοβάστε να δώσετε υψηλά ποσοστά στο ΚΚΕ. Φοβάστε τον Κομμουνισμό, όχι γιατί διαφωνείτε με όσα πρεσβεύει, αλλά γιατί τρέμετε τον ενδεχόμενο αποκλεισμό. Θέλετε να είστε πατριώτες αλλά εντός Ε.Ε. . Θέλετε ανεξαρτησία αλλά χρειάζεστε και την εγγύηση μεγάλων κρατών. Με λίγα λόγια...Θέλετε κάποιον να σας δείξει την εύκολη πορεία, θέλετε κάποιον που μόλις εκλεγεί να σας πει «χαλαρώστε τώρα, αραλίκι, εμείς θα κουνήσουμε το ραβδάκι μας και όλα θα φτιάξουν». Δεν υπάρχει τέτοια πορεία! Το ΚΚΕ το λέει ξεκάθαρα «μην περιμένετε από εμάς να συμπεριφερθούμε σαν τους φωστήρες που σας παραμυθιάζουν τόσα χρόνια». Εσύ από μόνος σου πρέπει να δώσεις αγώνες, και πρωτίστως με τον εαυτό σου.





Όσοι νομίζετε πως το ΚΚΕ δεν θέλει την κυβέρνηση να ξέρετε πως το κόμμα  και η πανέξυπνη γεν. γραμματέας της Κ.Ε. του… απλά περιμένουν. Περιμένουν να ωριμάσετε. Να ωριμάσουμε και εμείς και οι υπόλοιποι λαοί της Ευρώπης και τότε να είστε σίγουροι πως το ΚΚΕ θα  είναι έτοιμο και θα βρει στήριξη από ευρωπαίους που θα έχουν αναδείξει φιλολαϊκά κόμματα. Πρέπει μέσα σας να γίνετε επαναστάτες, πρέπει από μόνοι σας να δράσετε. Δεν θέλει το ΚΚΕ να σας προσηλυτίσει στον Κομμουνισμό, άλλωστε οι ψηφοφόροι του δεν είναι όλοι κομμουνιστές. Απλά περιμένει την στιγμή που θα καταλάβετε πως είναι το μοναδικό κόμμα που μάχεται για τα συμφέροντα των πολλών και όχι των λίγων και το κάνει έμπρακτα, σταθερά, χωρίς ψέματα. Βέβαια αυτό προϋποθέτει πως είστε στους πολλούς, και ναι είστε στους πολλούς φτωχούς, πάρτε το χαμπάρι. Αφήστε την προσωπική σας ματαιοδοξία στην άκρη και σκεφτείτε την ευημερία όλων. Τέρμα πια ο χλευασμός. Το βλέπετε όλοι σας αλλά είστε φοβισμένοι. Πέφτετε στην τρομοκρατία που σας πουλάνε λες και φυτρώσατε εχθές σε αυτόν τον τόπο. Πως γίνεται να ψηφίσετε το 20% ΝΔ; Δεν ξέρετε ποιος είναι ο Σαμαράς; Δεν ξέρετε πως θα ξανά-συνεργαστούν για να σας κάνουν χειρότερα; Δεν ξέρετε πως στηρίζοντας το κόμμα που σας έμαθε ο μπαμπάς σας να ψηφίζετε υπερψήφισε το 2ο μνημόνιο; Τι θα περιμένετε μετά; Κάποια αλλαγή; Και άντε δεν τον μπορείς τον κομμουνιστή…μα ΝΔ;ΝΔ;!!! Είσαστε καθόλου καλά; Για τους πασόκους…τι να πω; Αλήθεια είσαστε τόσοι πολλοί οι βολεμένοι; Μπράβο πελατεία το ΠΑΣΟΚ…μεγάλο μαγαζί. Αλλά ξέρετε κάτι…τουλάχιστον σταματήστε να πουλάτε ιδεολογία, και αν το κάνετε, μην λέτε μετά γραφικούς τους κομμουνιστές.



Το ελάχιστο που έχετε χρέος προς τα παιδιά σας να κάνετε είναι να ψηφίσετε οτιδήποτε άλλο πέρα των 2 δοσίλογων. Το λογικότερο είναι να ψηφίσετε ΚΚΕ χωρίς να έχετε το ρίσκο της κωλοτούμπας. Να έχετε το θάρρος να ομολογήσετε ότι σφάλατε τόσα χρόνια. Να ζητήσετε συγγνώμη από την γενιά μου και από αυτές που έρχονται, που πληρώνουμε το μάρμαρο και επιτέλους ακούστε μας. Συγκινούμαι όταν ακούω 50αρηδες να λένε «θα ρωτήσω το παιδί μου τι να ψηφίσω». Σε όλους τους πληγωμένους της γενιάς του πολυτεχνείου…ανασκουμπωθείτε, πάρτε δυνάμεις από τα παιδιά σας, ποτέ δεν είναι αργά για την επανάστασή σας. Τα εγγόνια σας θα μείνουν αγέννητα αν επιμείνετε στην απάθεια.



Εύχομαι Θεέ μου, σε 20 χρόνια, να μην χρειαστεί με τη σειρά μου να ζητήσω συγγνώμη από τα παιδιά μου…



Χαμένος Νέος

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό το άρθρο σου φίλε!!Άργησα αλλά τυχαία το είδα!!Έχεις απόλυτο δίκιο κ για να προσθέσω κάτι ακόμα σ αυτά που γράφεις:Ζητω το ΚΚΕ!Το μόνο αληθινό κόμμα!!Δεν ξέρω πόσο είσαι φίλε κ πόσες φορές έχεις ψηφίσει!Εγώ είμαι 18 αρα 2 φορές έχω ψηφίσει όμως τα βλέπω από χρόνια τα πράγματα!!Κ να ξέρεις κάτι....αυτά στα λέω εγώ που όλο μου το σόι είναι δεξιοί κ ακροδεξιοι κ δεν σου κάνω πλάκα!Οπότε έχω επιγνωση τι ακριβώς λέω κ τι πιστεύω χωρίς να μου μάθει κανείς να το πιστεύω!!Κ πάλι πολλά μπράβο για το άρθρο!Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό το άρθρο σου φίλε!! Άργησα αλλά τυχαία το είδα!!Έχεις απόλυτο δίκιο κ για να προσθέσω κάτι ακόμα σ αυτά που γράφεις:Ζητω το ΚΚΕ!Το μόνο αληθινό κόμμα!!Εγώ είμαι 18 αρα 2 φορές έχω ψηφίσει όμως τα βλέπω από χρόνια τα πράγματα γιατί γουστάρω πολύ τα πολιτικα κλπ!!Κ να ξέρεις κάτι....αυτά στα λέω εγώ που όλο μου το σόι είναι δεξιοί κ ακροδεξιοι κ δεν σου κάνω πλάκα!Οπότε έχω επιγνωση τι ακριβώς λέω κ τι πιστεύω χωρίς να μου μάθει κανείς να το πιστεύω!!Κ πάλι πολλά μπράβο για το άρθρο!Γιώργος